Monday, March 4, 2013

Wei Orang Penang.. Sedaq La Sikit.. PART 1


     Sejak Tahun 2008 ''kera''jaan DAP memerintah Pulau Pinang apa yang depa bagi kat rakyat sebenaqnya?? aku nak mintak depa 'list'kan apa yang depa buat untuk kesejahteraan rakyat Pulau Pinang.. ada berani?? cuba la kalau boleh..


     Ni aku nak tunjuk sikit kat hangpa apa yang hangpa tak tau.. pasai ada sesetengah pihak tu hanya pandai "claim credit" atas apa yang kerajaan persekutuan buat saja.. semua yang kerajaan persekutuan buat depa kata depa yang buat.. siap pi tolong rasmikan plak tu.. memang muka tak malu.. tak percaya?? mai nak habaq kat hangpa.. antara projek-projek yang dibuat oleh kerajaan persekutuan (BN yang ZALIM) untuk RAKYAT PULAU PINANG walaupun negeri ni kalah dalam PRU-12..




Ni semua KERAJAAN PERSEKUTUAN punya projek ye.. KERAJAAN PERSEKUTUAN.. Ulang suara.. KERAJAAN PERSEKUTUAN (BN yang ZALIM) punya projek.. tak percaya kan?? kalau tak percaya suruh la Lim Guan Eng bentang kertas projek dalam gambar di atas tu yang mengatakan semua ni menggunakan dana "KERA"JAAN PULAU PINANG.. 

No comments:

Post a Comment